Wczytuję dane...
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

 

Rejstracja i logowanie w sklepie 

Aby założyć konto w sklepie zoookazje.pl należy wypełnic  formularz rejestracyjny. Do realizacji zamówień niezbędne jest wybranie loginu i hasła oraz podanie swoich danych adresowych.

Czy rejstracja jest konieczna ??

Nie musisz. ale dlaczego warto się zarejstrować  , bo  zarejestrowani Klienci mogą łatwiej sprawdzić status swojego zamówienia, dokonać wymiany towaru czy reklamacji, dlatego zachęcamy do rejestracji - założenie konta zajmie Ci tylko chwilę.

Jak opłacić swoje zamówienie?

Akceptujemy przelewy,

wypłaty przez systemem płatności Dotpay

oraz płatność przy odbiorze paczki. Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat.

 

Kto dostarczy moje zamówienie?

Przesyłki z naszego sklepu zoookazje.pl dostarcza kurier DHL i Dhl PARCEL 48

Kiedy otrzymam paczkę?

Zamówienia w naszym sklepie są realizowane maksymalnie w ciągu dwóch  dni roboczych - poinformujemy Cię mailowo o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia. Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu dwóch lub trzech dni roboczych - otrzymasz od nas numer paczki, który umożliwia śledzenie jej podróży.

 

Faktura Vat  na swoje zamówienie?

Tak - na życzenie Klientów wystawiamy faktury VAT. W formularzu dostawy podaj swój NIP, a faktura zostanie dołączona do zamówienia.

Czy można dokonać zmian po złożeniu  zamówieniu?


Tak.!!!
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, najprawdopodobniej będziemy mogli coś zmienić - skontaktuj się z nami jak najszybciej!
Zadzwoń: 506 569 968 lub napisz: bok@zoookazje.pl.

Czy zamówienie można anulować  ?


Tak. Poinformuj nas o tym mailowo pod adresem bok@zoookazje.pl
lub telefonicznie 506 569 968. 

W kontakcie mailowym w tytule proszę podać nr zamówienia , przy kontakcie  telefonicznym proszę podać na wstępie rozmowy nr zamówienia


Czy dane osobowe są bezpieczne ?

Tak. chronimy dane osobowe Klientów zabezpieczając serwery i szyfrując wszelkie informacje dotyczące transakcji.

 

Kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę ? 


Jeśli stan zewnętrzny paczki budzi Twoje wątpliwości, sprawdź jej zawartość w obecności kuriera i wypełnij protokół uszkodzenia

- pozwoli to na złożenie reklamacji w firmie kurierskiej.